שאלות תשובות
מאוד תלוי במקרה הספציפי, אם מדובר על מסלול ירוק שבו אין בעיות מובנות התהליך יחסית קצר עם הניסיון שרכשנו בתחום בין שבוע לשבועיים עד שמועברים הכספים לחשבון הלקוח ונסגר התהליך. במקרים מורכבים יכול להגיע גם לחודשיים אך מאוד תלוי בשיתוף הפעולה מצד הלקוח בהמצאת ניירת ומסמכים הדרושים.
במסגרת התהליך מהרגע שקיבלנו את המסמכים הדרושים אנחנו מבצעים בפועל את כל הפעולות הטכניות מול חברות הביטוח הפנסיה השונות תוך זירוז התהליכים בערוצים הרלוונטים, הלקוח מצידו ממתין לדרישות נוספות במידה ויש כאלה.
השירות של הפידיון מתומחר לפי מהות הפדיון וכמות הפדיונות. כלומר תלוי ברמת המורכבות של הפידיון ? האם פיצויים ? תגמולים ? האם מדובר בקופה אחת או ב10 קופות שונות?
לפעולת הפידיון יש קשר ישיר לגובה הפנסיה העתידי. משיכת כספים מקופת הגמל / פנסיה מורידה באופן אוטומטי את הפנסיה העתידית. במקרה של משיכת פיצויים יש גם היבט של מס כאשר משיכה של הפיצויים מורידה את גובה הטבת המס העתידית בהתאם.
חברת תומיגו לא עוסקת כלל במתן תכנון או יעוץ פנסיוני. הבקשה למשיכת פיצויים / תגמולים הינה פעולה בהחלטתו וביוזמתו של הלקוח בלבד. הפעולות שאנחנו כחברה מבצעים הינם פעולות טכניות בלבד ללא יעוץ או תכנון פנסיוני.
כחלק ממפרט השירות אנחנו מבצעים בדיקה של זכאות לקבלת תגמולי ביטוח מכל הגופים הרלוונטיים – ביטוח לאומי, חברות ביטוח, קרן פנסיה ועוד. במסגרת שאלות שנשאל אותך נוכל לדעת באמצעות הידע והניסיון שרכשנו למה את.ה זכאי.ת ולשקף לך את הכיוון והכדאיות בתהליך.
ביטוח לאומי, חברות הביטוח וקרנות הפנסיה.
תהליך תביעה תלוי במקרה ובגוף שתובעים. בד"כ לוקח בין חודשיים לחמישה חודשים בממוצע במקרים של ביטוח לאומי יכול לקחת יותר.
לבדיקה הראשונית וניתוח התיק והמקרה אין עלות. במסגרת הסכם בין הצדדים – הלקוח משלם בסוף הדרך את התשלום עבור התביעה עם קבלת סיום הטיפול. בדרך כלל לאחר קבלת הכספים לחשבון הלקוח.
תביעות לגופים הרלוונטיים ניתן להגיש בגין מחלה או תאונה כאשר חשוב להבין ולנתח אם מדובר בתאונת עבודה או מחלת עבודה או פשוט מחלה שקרתה ללא קשר לעבודה. התשובות השונות לשאלות אלה תקבענה את כיוון וגובה התביעה והפיצוי.